I'M RICH, BITCH!

Hurra, nu behöver jag aldrig mer jobba! Fick mail i morse från frun till den avlidne presidenten i Nigeria, och tydligen har hon stoppat undan $45.000.000 på ett konto till mig. Fatta vilken schysst brud - vi har ju knappt träffats! Allt jag behöver göra är att maila hennes advokat så sätter vi bollen i rullning.

Det första jag ska göra är att köpa ett Fabege-ägg att spela fotboll med.

För övrigt: finns det någon tråkigare och mer värdelös än Kjell Eriksson - sopan som fick mig att sluta lyssna på p3? Om någon kan förklara grejen med honom, så gör gärna det.

Kommentarer
Postat av: Shredder

Fråga: hur fan gör du egentligen för att få liknande mail?



Jag får inte ett skit, jag vill också att någon tjomme från mörkaste Afrika skall sätta undan 45 mille till mig.

2009-05-04 @ 22:31:53
Postat av: SUR Å STEL

Ja du, det undrar jag också. Jag får så galet mycket spam till min hotmailadress att det är helt sjukt. Iofs har jag haft den i 12-13 år så den finns väl med i varenda jävla spamregister, men ändå!

2009-05-05 @ 09:27:06
URL: http://frumsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0