SENIL

Jag glömde ju bort att posta ett inlägg från i söndags...

I det ville jag mest säga att Lili & Sussie ju fortfarande var heta (iallafall hon den där som är lång) - men att de var betydligt hetare 1989 när jag såg dom i Arosparken, Västerås. Fast då körde de "Oh Mama" TVÅ gånger och då kan det ju liksom inte gå fel. Sen efter konserten så gick vi och åkte kaffekopparna, köpte kolasnören och drack Cola tills det kom ut genom näsan.

Dagen efter spelade vi final och förlorade mot Enebyberg med 4-1. Det var surt. Men det var nästan ännu mer surt att jag fick diarré och skvätte ner hela innershortsen... På de splitternya shortsen jag lånat av en kille i laget.
Sen sov jag hela vägen hem i bilen, som en liten, sur, rödflammig kille med stubb ska göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0