MÄN SOM HATAR KAMEROR

Förresten, jag glömde ju en grej.

Innan filmen så kom det upp två SF-människor med darrande ben som välkomnade oss till filmen och berättade att under filmens gång så kommer det att komma in någon i salongen och "titta på er i publiken med något som ser ut som en filmkamera". Detta var tydligen för att se så att ingen av oss biobesökare satt och filmade duken i piratsyfte. Inga konstigheter där, tycker jag, om man bortser från några små saker:

- Är det inte ganska dumt att varna eventuella "brottslingar", om man vill få fast några, det vill säga?
- Exakt hur många cams har det gjorts av svenska filmer? Jag har laddat ner sedan 1997 och tror jag stött på EN svensk cam under alla dessa år.
- Vem fan sätter sig och gör en inspelning i en full (det fanns EN ledig plats) salong? Kanske lite smartare att göra det på dagtid en vardag då det är mindre folk i salongen.

Således fnissade jag lite för mig själv åt detta. Men det skulle vara lite kul att veta vad det är för mojäng som de tittar i, om det bara är nån infraröd-grej eller om det är mer avancerat än så.

Kommentarer
Postat av: Jennyh

Offentlig amning- okej eller inte? Lämna gärna din åsikt hos mig.. :)

2009-03-02 @ 12:06:33
URL: http://jeennyh.blogg.se/
Postat av: SUR Å STEL

DÖ DITT SMUTSIGA SPAMMARLUDER!

2009-03-02 @ 13:10:44
URL: http://frumsk.blogg.se/
Postat av: Anna.

Men det är väl heller inga andra som stavar Jenny med h? Ska man läspa till där på slutet eller? White trash-namn.

2009-03-02 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0