GRYMMASTE PSB!

Vilken konsert... Fånigt bra.

Det enda som är trist är att den svenska publiken är katastrof som vanligt, det är lite som om alla vore på en matinéföreställning av valfri stentrist teateruppsättning. Man sitter ned, klappar lite artigt och när det är slut så går man omedelbart. Tråkigt, tycker jag. Men PSB levererade ju såklart ändå, de är ju proffs och kanske hur jävla bra som helst. Jag tror inte det var en genre de missade under konserten, och det var låtar som gick i varandra och fram och tillbaka.



Det enda jag irriterade mig på var när de skönt könlösa dansarna plötsligt tog av sig kuberna (!) de hade på huvudet, och visade att de var två brudar med Spice Girls-attityd och haremsbyxor. Det, och att alla började dansa sån där streetdance som jag hatar så mycket, gjorde mig sur. Men det gick över snabbt.



Jag delar ut fem djungelhuvudbonader av fem!


Kommentarer
Postat av: Tess

Såg dem på Roskilde och måste bara säga att PSB är helt jävla fantastiska.

2009-07-10 @ 15:58:37
URL: http://egowar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0