FJORTISTIME

Eftersom 32 är det nya 16 kommer här svaren på en massa frågor som snurrar runt på allas bloggar just nu. Jag vill inte veta av något gnäll över mina svar, bättre än såhär blir det inte från min sida just nu.

1. Hur gammal är du om fem år?
37. Trettio-jävla-sju år.  

2. Vem var den sista du träffade?
Konstigt formulerad fråga, men jag antar att det var Finska Massmördarn här på jobbet.  

3. Hur lång är du?
En och åttioen. Och en halv.  

4. Vilken var den senaste film du sett?
Fanboys. Den var rolig och riktigt dum (se den inte, Eazy!) 

5. Vem ringde du senast?
Skräddarn, för att få mattips i Trånkan.  

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Det var något om att gå på Berns på lördag, till P.  

7. Vad är dagens planer?
Hålla mig vaken på jobbet, träna, fila lite på en mix.  

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Jag föredrar att faxa.  

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta.  

10. När såg du senast din mamma?
Jag såg henne i fredags och hörde henne i förrgår.  

11. Vilken ögonfärg har du?
Grönbruna, typ.  

12. När vaknade du idag?
06.35.  

13. Har du någon gång hittat en katt?
Eh... Ja.  

14. Vilken är din favoritplats?
Har ingen.  

15. Vilken plats föredrar du minst?
Råsunda.  

16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
På Tellus.  

17. Vad skrämde dig som barn?
Det var jag som skrämdes när jag var barn.  

18. Vem fick dig att skratta senast?
Minns inte, men det var säkert Tiny.  

19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Dummaste frågan genom alla tider - check!  

20. Har du stationär eller bärbar dator?
Båda.  

21. Sover du med eller utan kläder på dig?
Med. Kör gå bort-kostymen, ytterrock och hög hatt - alltid.  

22. Hur många kuddar har du i sängen?
För många!  

23. Hur många landskap har du bott i?
Ett.  

24. Har du någon gång spytt på fyllan?
Ja, senaste gången var för 15-16 år sedan.

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor utan strumpor.  

26. Är du social?
You tell me.  

27. Vilken är din favoritglass?
Ben & Jerry's Cookie Dough.  

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Arrangera en helt sjuk housefest med jonglerande dvärgar och brinnande golv.

29. Tycker du om kinamat?
Det beror på hur den smakar.  

30. Tycker du om kaffe?
Nej.  

31. Vad dricker du till frukost?
Oboy och Tropicana äpple.  

32. Sover du på någon särskild sida?
Ja, helst.  

33. Kan du spela poker?
Nej, jag spelar inte kort.  

34. Tycker du om att mysa?
Nej fy fan!!! Tacka vet jag att ligga själv på en kall, stenhård brits, utan täcke, kläder och mänsklig närhet.  

35. Är du en beroendemänniska?
Det skulle jag inte säga.  

36. Känner du någon med samma födelsedag som din?
Ja, tyvärr. Björn, den jäveln, nöjde sig inte med att sno MIN födelsedag, han var tvungen att spela i samma fotbollslag och gå i min klass också!  

37. Vill du ha barn?
Det vore väl himla trevligt?  

38. Kan du några andra språk än svenska?
Nej, jag tar mig fram över hela klotet med vårt fantastiska språk - svenska.  

39. Har du någonsin åkt ambulans?
Ja, när min lillebror föddes hemma i badrummet. Då fick jag sitta fram i ambulansen - kan det bli coolare när man är tre bast?  

40. Föredrar du havet eller en pool?
Varför inte en havspool?  

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Onödigt skit.  

42. Äger du dyra smycken?
Nej.  

43. Har du någon gång testat narkotika?
 Är inte det olagligt?  

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Tandborsten.  

45. Vem är den roligaste människan du känner?
Det kan jag faktiskt inte svara på.  

46. Välj ett ärr på din kropp?
Det på magen är snyggt, det är från sommaren 1995 när jag blev stucken av en haj på Öland.  

47. Vad har du för ringsignal?
Nån som jag snickrade ihop för 4-5 år sedan, det är Lil Jon som vrålar nåt om "okaaaaayyyyy!"  

48. Har du kvar något av dina bebisplagg?
Tror morsan och farsan har kvar något på vinden, men inte jag.  

49. Flirtar du mycket?
Nej. Jag hatar.

50. Vart togs din profilbild för din blogg?
I ett kolsvart rum. 

51. Kan du byta olja på bilen?
Byta? Jag trodde man bara hällde i ny?  

52. Har du fått fortkörningsböter?
Hahahaha... Nej.  

53. Vilken var den senaste bok du läste?
Den där "Svensk maffia"-boken, på väg hem från Miami.  

54. Läser du dagstidningen?
På nätet.  

55. Prenumererar du på någon veckotidning?
Ja, Allers och Svensk Damtidning.  

56. Dansar du i bilen?
Alltid, just nu är jag väldigt inne på wienervals.  

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Intergalacticfm.com.  

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Priserna på USB-minnen i olika storlekar.  

59. När var du i kyrkan senast?
När mormor skulle begravas.  

60. Vilka personer utmanar du?
Det skulle vara intressant att läsa vad Adolf Hitler, Liberace eller Napoleon svarade på dessa frågor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0