BÄTTRE ÄN ATT SITTA PÅ KONTORET

Idag ska vi ha "sommaravslutning" med jobbet. Det brukar innebära att man åker till ett tveksamt förortsbad och dricker öl och vin, äter grillad kyckling med potatissallad och tar det lugnt i solen. Man kanske lirar lite kubb, fotboll eller strandtennis. Det låter rätt najs att göra på arbetstid, va?

Faktum är att det vore det, om inte alla som är under hundra år eller inte helt efterblivna hade slutat för länge sedan. Både 2005 och 2006 var vi t om så himla partajsugna efteråt att det blev ganska rejäla rundor på stan - ett av åren med en fet minneslucka och mycket tveksamheter. Men nu lär det bli stelare än Nalle Knutsons penis i Chippendales omklädningsrum där ute eftersom vi är 3-4 "normala", och alla utom jag framför något motorfordon. 

Ge mig min mat, en öl och någon timme, sen gettar jag the fuck out of there.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0