VERKLIGHETEN - ELLER NÅT

Tiny hade så ont i magen i morse att hon inte kunde ta sig till jobbet, så jag fick åka kommunalt. Redan på bussen till Liljeholmen så stöter jag på den megamärklige Dennis In The Reality (kolla in den hemsidan!) som står och spejar efter någon att vräka sina "sanningar" över. Tack och lov kom det en dam och satte sig bredvid mig så hon fick lyssna på hans orerande om big bang, Ericsson, den universella sanningen och olyckan han varit med om.

Han har dragit det där så många gånger att det låter som när flygplanspersonalen ska gå igenom säkerheten ombord... Fast han låter betydligt mer religiös än någon från British Airways. Sen brukar inte personalen där ha upp och ned-vända solbrillor på sig heller, vad jag minns.

On another note så förstår jag nu varför jag snorar så in i helvete och ligger hela nätterna och försöker riva ut mina ögon:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0