RETARDATION

Ibland när jag har tråkigt - och det är rätt ofta - brukar jag hålla på och stödda mig på nätet. Man småjiddrar lite med nån på något forum eller kanske i kommentarerna på Youtube. Det är ett enkelt och roligt sätt att reta gallfeber på helt okända människor.


Här kommer ett exempel, som är taget från kommentarerna till en skön gammal Miami bass-dänga.


Fånig Youtubare:
omq haha dis is me and ma qurlz sonq lmao do u have a klue wat dis sonq iss about? ah i love it lool


Jag:
Wow, what language are you trying to speak..?


Fånig Youtubare:
doq enqlish u fuhkin retard

y all u bitch niqqaz qottah talk sht on da internet u prolly a soft asz pussy
 

Jag:
Fucking hilarious!!! I must admit I'm surprised you could spell "retard".

Fånig Youtubare:
um actually i can spell alot of shit i just choose not too because im not some stuck up punk from the suburbs. peace bruh


Jag:
Really? And still you managed to make EIGHT mistakes just in that short sentence.
You are my hero.

Efter det fick jag ett jätteargt mail som jag tyvärr råkade ta bort, men det gick i princip ut på att jag skulle äta min avföring medan avsändaren låg med mina föräldrar och dödade alla jag kände. Lite småtråkig ton, tycker jag, men det får man ta.



Kommentarer
Postat av: Shakermaker

Den där bilden är ju rätt kul i detta sammanhang. Du argumenterade på internet, och vann... så... :)

2009-07-10 @ 11:52:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0