PHONE MADNESS

Eftersom min gamla telefon är från början av 1900-talet går det tydligen inte att göra backup på alla briljanta sms och mms man fått under årens lopp. De kommer därför att försvinna in i evigheten nu när jag byter telefon och därför tänkte jag bjuda på ett urval av några av mina personliga favoriter.
Tyvärr så försvann ju två års mästerverk när jag tappade min telefon i Miami, och dessa är från min förrförra telefon, men ni kanske har överseende med det... 

Avsändarna har jag censurerat för allas skull.

----------------------------------------------------------------------------
24/12 - 12:44

Vem skulle du helst ligga med - Gene Simmons eller Paul Stanley? Och du... God Jul.

----------------------------------------------------------------------------
14/6 - 14:43

I själva orgasmögonblicket fylls munnen med skinka, väldigt god skinka dessutom.

----------------------------------------------------------------------------
24/1 - 22:29

Hej. Allt bra? Har en inte så kul nyhet men ja tror du måste gå å testa dig för klamydia

(jag svarar och är självklart sur, säger sedan upp kontakten - men...)

2/3 - 0:29

Hej hjärtat vill du ligga med mig

----------------------------------------------------------------------------
23/6 - 10:19

Glad midsommar på dig! Hoppas att du får uppleva allt som gör Sverige värt att hyllas. Passionsmord, lättfil, bib-berusning, förortsinavel och grundskolan.

----------------------------------------------------------------------------
6/10 - 15:21

Vad jag förutsätter är frånskilda kvinnor eller aldrig gifta kvinnor från mellanöstern eller det forna Persien. Med en aggressivt rädd blick och så skarpt söt parfymlukt att barnen i tunnelbanan försöker klösa ut sina ögon. Med en sminkning som ser ut att vara utförd av en spastiker försedd med en filékniv. Och en plockning av ögonbryn som får dom att se ut som om någon konstant frågade dom om Afrika är ett land.

Det retar jag mig på just denna eftermiddag.

----------------------------------------------------------------------------
27/2 - 11:11

Helen Mirren, förmodligen född 1893 (2 år efter Ronnie James Dio), men jag skulle LÄTT ligga med henne. Händer som farmor, bröst som någons lillasyster.

----------------------------------------------------------------------------
20/7 - 03:52

Vägra slagga negerhagga, fan vad illa det här kommer sluta

----------------------------------------------------------------------------
25/12 - 21:29

Var är du? Jag såg en 23-åring gå förbi, och trodde det var du. Märkte sedan att det var en äkta 23-åring från Skövde, la ner.

----------------------------------------------------------------------------
9/6 - 19:03

Om du endast är halt är ditt liv ändå lättare än valfri göteborgares. Om du endast är blind är ditt liv ändå bättre än valfri malmöbos. Om du sitter i rullstol med armar som ser ut som ostbågar, då är du förmodligen AIK:are. Inte mycket är sämre.

----------------------------------------------------------------------------
26/12 - 14:50

alla pizzor 29 kr på Antep kebab

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0