FINALLY

Änt-jävla-ligen har jag köpt en ny telefon. Inget mer strulande med min fjortisdesignade skittelefon som laggar så mycket att man måste ha tålamod som de där mänskliga statyerna bara för att skicka ett fucking sms. Inga fler missade samtal bara för att telefonen inte pallar ringa. Inga fler suddiga oanvändbara bilder i 640x480. Inga fler mms som jag inte kan kolla bara för att lurhoran tycker att minnet är fullt.

Nä, hädanefter ska jag liveblogga när jag duschar, sover eller är ute och festar. Och jag ska hålla mig ajour med allt som händer i världen, även om det inte finns någon dator i närheten.

En helt ny nivå för den sure och stele. Detta skall firas med lunch.


Kommentarer
Postat av: 07G55

Snyggt! Vad ger telefonen för väderprognos? Supercan undrar.

2009-07-16 @ 14:57:24
Postat av: SUR Å STEL

28 grader på Maldiverna, tydligen.

2009-07-16 @ 15:01:29
URL: http://frumsk.blogg.se/
Postat av: leena

underbart! jag har mammas telefon anno 2003! FY FAN sager jag bara.

2009-07-16 @ 16:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0