BARA NONSENS

Jag har tyvärr inte haft en rolig tanke på ett par dagar nu, så nya inlägg lyser med sin frånvaro.

Under tiden jag funderar ut något roligt att skriva kan jag berätta två intressanta fakta om mig själv:

1. Jag bröt näsan 1999 och efter det har jag fått så bisarrt kraftig snorproduktion i kranen att det är helt sjukt. Ni vet den där scenen i Total Recall där Arnold försöker få ut en bautagrej ur näsan? Det skulle kunna vara jag på morgonen.



2. Det var inte förrän vid närmare 20 års ålder som jag lärde mig att vissla. Jag gick runt nere i katakomberna under Börsen och hade hur trist som helst i flera månader och kände att det här med att vissla kanske vore lite skoj. Så till melodin av den otroligt fina och roliga serien Tre Kronor gick jag runt och spottade där nere tills jag hade lät som en sädesärla från Venedig. Tolv år senare låter jag mer som en trött skata från Fruängen när jag försöker vissla.

Så, nu återgår vi till dvala.

Kommentarer
Postat av: Anna.

The Nikki Sixx incident.

2009-07-08 @ 21:10:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0