TAXBEN

Det ultimata beviset för att jag har sjukt korta ben måste ändå vara att Tiny idag har på sig ett par av mina gamla Edwin-jeans som jag vuxit ur... i midjan. Trodde inte det var sant, men jodå - de passade alldeles utmärkt, helt vanlig baggy fit typ. Jag hade fan varit 2.10 om mina ben varit proportionerliga med överkroppen!

Första gympasset igår var för övrigt en riktigt mesig mjukstart, körde lite roddmaskin, sprang en kvart och kände lite på maskinerna - inga fria vikter alls. Men från och med nästa vecka: oj oj oj... Jag måste bara köpa en våg innan så jag kan väga in mig officiellt och sätta upp ett mål (annat än att få Arnold anno 1984 att rodna av skam).

Det luktar hemmakväll ikväll, ska hämta två Guitar Hero-guror efter jobbet...

SVEN E BANAN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0