INSOMNIA

Som alla vet så gillar jag Faithless gamla dänga, men inte så pass mycket att jag vill drabbas av det. I natt var det tredje sömnen i rad som upphör strax efter 1 och sedan tar hur lång tid som helst att ramla in i igen... Så sjukt jävla jobbigt. Och det blir väl inte heller en helt angenäm sömn för den som ligger bredvid mig när jag vänder, vrider, rättar till kudden, drar i täcket och håller på antar jag - det skulle iallafall förklara det Mike Tyson-liknande slag som utdelades i förrgår natt.

En sån här jävla skitnatt och det blir roppar klockan 22 varenda afton - Dängroth, du fixar väl!? Kom igen då... Schyssta?

För övrigt tror jag den här filmen kommer göra rent hus på Oscarsgalan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0