FÖRRESTEN!

Glömde ju en grej.

Jag och Tiny köpte Guitar Hero i fredags och har lirat lite i helgen. Det är ju jävligt kul, även fast det bara var en massa Aerosmith-låtar, men när jag får tillbaka min dator igen så ska jag ladda ner en jävla massa spel så det kan rockas loss på riktigt.

Min dator är också ett kapitel för sig, den började bete sig konstigt i höstas och till slut tvärdog den. Öppnade den, dammsög lite, och hoppades på det bästa - men förgäves. Det var bara att lämna över den till brorsan och efter en dag kom domen: C-disken hade NIO olika virus, ett antal förstörda sektorer och var bara att slänga. Grafikkortets fläkt hade smält. Alltså SMÄLT - det var bara plastklet över hela kortet.
Men efter lite städning i datorn för att öppna upp för luftgenomströmning och sånt, så ska den tydligen vara vid liv igen. Grym tur förresten att jag kopierade mappen med alla bilder jag tagit 2008 innan disken pajade... Måtte djävulen riva ut skelettet genom munnen på alla dessa smutsiga horungar som tillverkar virus - och sedan använda skelettet till att slå ihjäl hela deras släkter.

Men Guitar Hero var det ju, och World Tour ska vi ge oss i kast med när burken kommer tillbaka.

I väntan på det bjuder jag på ett litet klipp där jag skojspelar lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0