BLAST FROM THE PAST!

I min "ungdom", för sådär 13-14 år sedan, så var det här med goatrance helt nytt och häftigt. Jag var väl inget totalt goafreak, men jag gilade det och hade en hel del mixtapes (på kassettband, alltså) med typ Tsuyoshi Suzuki och alla de där snubbarna. På Docklands körde de goakvällar typ varannan gång, och det var ganska kul - det var på den tiden när man inte tittade snett på alla miffon med neonkläder, eftersom man nästintill var ett själv... Iallafall Sara! :)

Hur som helst, under hela den perioden så förfestade vi nästan alltid hemma hos P och när den 60%-iga Koskenkorvan hade gjort sitt så var det bara en tidsfråga innan någon slängde på DONS "We Came To Love" eller Astral Projection's "Mahadeva".

Idag hittade jag av en slump en film med Astral Projection från något sorts skogsrave i Ryssland sommaren 2006 där de framför en upphottad version av just "Mahadeva".
Sicket monster! Och sicken skum fest.

Så här i backspegeln är jag väl inte sådär jätteimpad av musiken men basgångarna och kaggarna är ruskigt feta.


Kommentarer
Postat av: Anna.

Jag gillar snubben med Musse Pigg-vantarna. Fråga Baggio om han har haft sådana.

2009-01-12 @ 21:43:23
Postat av: Shredder

Guds död!



90-talet är tillbaka, men var fan är jag?



Eller vänta, nu såg jag mig. 1:06, där är jag.





Den som meckar en spelning med musik från -92 till typ -99 blir min eviga hjälte.

2009-01-12 @ 21:54:14
Postat av: Anna.

Jag skrev faktiskt en kommentar här igår som försvann rakt ut i cyberspejs.



Vad jag skulle säga är att jag gillar snubben med Musse Pigg-vantar. Fråga Baggio om han har haft sådana.

2009-01-13 @ 23:16:43
Postat av: Shredder

Något är knas med den gode Gadgets blogg.



Min kommentar dök nu upp helt plötsligt efter att jag postade den igår eller så.

2009-01-14 @ 11:33:23
Postat av: SUR Å STEL

Jag kör dubbel-tricket!

2009-01-14 @ 13:12:30
URL: http://frumsk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0