VM I DÅLIG SMAK


I söndags när jag var och tränade gick det något realityprogram på TV som hette "Girlilicious" och om jag förstod det rätt så gick det ut på att den "snygga ledartjejen" från Pussycat Dolls skulle skapa en kopia av sitt eget skitband. Det är när jag ser sånt där som jag förstår hur usel smak folk egentligen har när det gäller ALLT.

Det som "bandet" förväntas göra är att stå på en scen iklädda outfits som blinda thailändska manshoror hade skämts över att visa sig i, mima till pissdåliga låtar som är uppbyggda på klichélines som Samantha Fox droppade innan de ens var födda samt åma sig som polska luder med klipulver innanför kläderna medan de gör sin bästa  "kom och knulla mig"-min.

För att kunna tillfredställa så många som möjligt ska man ju givetvis få in alla olika utseenden man kan tänka sig, det ska vara en av allt så att man inte missar en enda potentiell plånbok.

Och detta sitter alltså den manliga befolkningen och suktar efter? De tycker att de här brudarna är hotta, och att sättet som de rör sig på, och sättet de beter sig på, är sexigt? Jag vet inte vad som är värst, det eller att det finns massor av tjejer som vill vara i deras kliande kläder?! Eller är det möjligen att folk tycker MUSIKEN är bra? Jag vet inte...

Det är fan så man baxnar, jag ska fan börja rocka Guido-looken som hämnd.


Kommentarer
Postat av: Shredder

Let's go, jag hakar på med den nästan bortglömda Lee Hotti trenden.



Spikes och anabola nästa!

2009-02-03 @ 12:10:37
URL: http://se.youtube.com/watch?v=PbEvPuzlvHM

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0