STARFUCKER

Vad har Uffe Ekberg från Ace of Base, Ola Rapace, Svante Thureson och Mauro Scocco gemensamt?

Jo - de älskar DJURPARKEN soundsystem!

Nästa helg ska förresten jag och Uffe iväg till Vegas och softa lite. Ni vet, spela lite, hänga med sköna människor, kanske gå på några klubbar. Det vanliga, typ. Tydligen hade han front row seats till några shower också, men det brukar ju bli så jääävla långrandigt så vi får se om det blir något.

Eller nåt...

Hur som haver så var det en trevlig kväll igår med lika mycket folk som det har varit på tidigare kvällar tillsammans, ungefär. Har ingen aning om vad det berodde på men det får gärna fortsätta så. En rolig grej var att när vi var klara och drog så stod det som vanligt en jävla massa folk utanför och drack (rätt lattjo att man får det när typ alla uteserveringar i hela Sverige stänger klockan 22) och nånstans där i röran så stod en dyngrak Alex Schulman och halvsov. Det man kan konstatera efter att ha sett den mannen in the flesh är att han är längre än jag trodde, han är fulare än jag trodde och att hans mun är väldigt lik en delfins.

Ingen skönhet direkt, den mannen.

Ikväll vill jag se nån läbbig film och somna i soffan bredvid världens bästa och varmaste Tiny.


Uffe ska precis göra sitt ninjagrepp på hon blonda bruden

Kommentarer
Postat av: Anna.

Du får komma med en liten vänlig pik till din kompis Uffe att den platinablonderade tupén ser ut som en mopp på hans lilla kranium.



Förövrigt, vilken enorm bloggtakt du har fått. Jag är så stolt över dig. Hurra för SUR Å STEL!

2009-02-14 @ 01:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0