LIKE A VIRGIN

Ticnet slog ju till igen med det största skämtet till bokningssystem sedan 30-talet, och det var helt omöjligt komma nånvart på nätet och helt omöjligt att komma fram på telefon. När man sitter fyra pers och köar och alla blir utkastade när man "köat färdigt" - då är det inte bra.

Då var det tur att Shredder pallade ta på sig sin rustning, kasta sig på den vita springaren och göra som på den gamla goda tiden - köpa skiten över disk. För det gick utan problem. Helt sanslöst.

Kul också att Aftonbladet har en artikel där man hävdar att det inte varit tryck på biljetterna... Jag menar, de sålde 3.5 biljetter i sekunden i fyra timmar och sedan var skiten slut. Folk satt i telefon/internet-kö i över tre timmar men blev ändå utan. Men det var tydligen ganska lugnt ändå. Undra vad som krävs för att de ska tycka att det är tryck - att folk stormar deras huvudkontor, plundrar hela skiten och våldtar personalen?

Hur som helst, den 9:e augusti skall man altså ner till Skötet och kolla när en alldeles för gammal morsa rullar runt på scenen i en outfit som 20-åriga nymfomaner skämts över att visa sig i. Jag gillart!

Om hon inte hinner gå av på mitten innan dess, det vill säga...


Kommentarer
Postat av: Anna.

Det där räcker inte för att åka till Göteborg.

2009-02-09 @ 17:22:59
Postat av: Shredder

Skämtar du eller?



Med tanke på att jag skulle pröjsa för att ligga lite med fredagssnubben nedan så är det där värsta uppköpet.



Sedan vill jag gärna höra Paul Oakenfold missa varje mix och vara påtänd så till den milda grad att han inte kan stå innan den anorektiska, nymfomanen äntrar scenen.

2009-02-09 @ 19:23:57
Postat av: Anna.

Jag åker hellre till Tierp än Götlaborg.

2009-02-09 @ 21:40:57
Postat av: Shredder

Det må så vara, men jag har ett trängande behov av billabong-shorts, uppknäppta hawaiiskjortor, hajtandshalsband, "solblekt" (läs: salongsfärgat) hår och stöl.



Därför finns det inget annat än att bita i det sura äpplet och bege sig till skötet - home of the big-brother look-a-likes.

2009-02-09 @ 22:17:41
Postat av: SUR Å STEL

ACQUA LIMONE KiXXXXXXXXXXXX!

2009-02-09 @ 22:31:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0