EN RIKTIG KANONKILLE

Läser i Expressen om en snubbe som hållit sin fru som fånge och våldtagit, slagit och hotat henne i flera år. Han lät dessutom en älskarinna flytta in med honom och frun, och behandlade henne likadant. De två kvinnorna tvingades dessutom att ha sex med både honom och varandra, och han brände in sina initialer på deras kroppar med en glödgad kniv.

Han dömdes igår, mot sitt nekande, till tolv års fängelse men jag hävdar att han är missförstådd.

Allt han gjort är ju att bete sig som den idealiske mannen, eller kanske snarare den idealiske mannen för Jessica Zandén och Cecilia Gyllenhammar. Jag vet inte om ni minns, men i höstas skrev de ett taffligt inlägg på Newsmill-bloggen om att svenska män var så mesiga och undrade "när vågar vi erkänna att det kan finnas ömhet i ett slag över munnen?"

Jessica och Cecilia - här har ni ett riktigt kap! Ni kan säkert få hälsa på honom på kåken, och när han kommer ut kan ni leva ihop som Hans Scheike och hans damer... Det kommer bli toppen.

Stor kuk och snabba nävar - en oslagbar (!) combo.

Kommentarer
Postat av: Anna.

Det är sådana som Jessica och Cecilia som får mig att vilja lämna detta annars helt klart trivsamma kön.



Har ni tänkt på att deras manliga motsvarigheter inte existerar?

2009-02-04 @ 15:55:08
Postat av: SUR Å STEL

Jag tror att hela universum skulle gå under av ilska om två män skulle skriva ett liknande alster... Så det är helt enkelt inte möjligt.



Men jag förstår vad du menar.

2009-02-04 @ 16:27:41
URL: http://frumsk.blogg.se/
Postat av: Anna.

Det är lite det jag menar. Ingen man skulle stanna med ett meningslöst svin till kvinna, särskilt inte om hon heller inte drar in några pengar utan mest spenderar dem.



Bara kvinnor gör sånt stannar hos sådana män. Men vi har andra saker på pluskontot.

2009-02-04 @ 22:52:15
Postat av: Anna.

Värst vad du blev djup och medveten här på bloggen.

2009-02-04 @ 22:53:06
Postat av: Anna.

Nu ska jag inte vara sådan, men man kan faktiskt öppna dörren och gå ut.

2009-02-05 @ 23:29:20
Postat av: SUR Å STEL

Det har du väldigt rätt i.

2009-02-06 @ 17:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0