ÄCKEL

På jobbet har vi två kärringar som rökt hela sina liv och nu får skörda frukterna av det. Hon som sitter nästan mittemot mig hostar oavbrutet, världens äckligaste jävla snart-kommer-bitar-av-lungorna-upp-hosta. Hela dagarna. Hela tiden. Med kunder i telefon. Den andra hör jag tack och lov inte, men rapporter från den delen av kontoret säger att det är lika illa där. Hon fick dessutom veta av sin läkare att om hon inte slutade röka ögonblickligen så var hennes liv i fara.

Frågan blir ju då: hur jävla dum i huvudet får man bli?

För båda två går minsann ut och röker ett par gånger om dagen! Och hon som sitter mittemot mig berättade någon gång att det första hon gör på morgonen är att tända en cigg... Går det att bli ofräschare? Man vaknar upp på morgonen, utvilad, det är varmt och skönt under täcket, man sträcker lite på sig - och sen in med en Commerce utan filter.

Aaaaaah.


Kommentarer
Postat av: Shredder

Jag fattar inte det där med rökning.



Det smakar bajs. Man luktar bajs. Kläderna luktar bajs. Man får bajsig munhygien. Man lägger mycket pengar på bajs varje dag.



Det är verkligen bra skit det där med cigaretter. Skitbäst skit.



Skål!

2009-02-24 @ 15:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0