IDIOT!

Jag fick en beställning av en kund, men leveransadressen var felaktig så jag ringde upp mottagaren för att höra vilken adress de vill ha det levererat till. Eller rättare sagt, jag ber om adressen kontoret där den jag pratar med sitter.
 
"Eh... Jag vet inte riktigt, häng kvar så ska jag kolla," får jag till svar.
 
Efter tre minuter kommer hon tillbaka - men utan svar. Hon vet alltså inte på vilken adress hon sitter och jobbar?! Hon ursäktar sig igen och säger att hon skall prata med någon på lager/administration - "för de borde ju veta!"
Ytterligare några minuter går, men när hon är tillbaka i mitt öra så vet hon fortfarande inte. Vid det här laget sitter jag bara och skrattar, helt övertygad om att hon driver med mig. Men icke.
 
Till slut: "ja, men då antar jag att vi får ta adressen hit då... Södergatan 5."
 
VAD I HELVETE! Det var ju adressen dit som jag bad om - vad fan trodde hon att jag frågade om, vägbeskrivningen till någon pittoresk by i Belgien?

Jävla idiot.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0