BYT KANAL

Man kan ju tycka vad man vill om Gordon Ramsey och hans helt kroppsspråk och sätt (en dirigent med tourettes!?) - men Alexander Nilsson, killen som är programledare för Ramsey-ripoffen "Kniven mot strupen", drev mig till vansinne och skämskudde bara på några minuter. Om Ramsey oftast framstår som en högljudd idiot till mobbare så känns denne Alexander bara som en dum jävel som står och upprepar samma sak om och om igen, samtidigt som han invaderar någons personliga space å det grövsta och pratar onödigt högt. Dessutom har han något väldigt obehagligt i blicken.
 
Nej, jag gillar honom inte - och det är bra för då har man ännu en anledning att inte titta på TV3.

Ska jag vara positiv för en sekund så gillar jag serien "Flash Forward" som Tiny nosade upp nånstans på nätet. De har sänt 10 avsnitt i USA såhär långt, och jag tror vi sett de fem första - mycket trefvligt! Den kommer väl hit om några år, men om ni inte orkar vänta rekommenderar jag er att ladda ner den från valfri torrentsida.

Kommentarer
Postat av: Tiny

Inte för och va sån nu da, men FlashForward går på Tv4. På fredagar, tror jag. Har ingen koll på riktigt när eller hur långt de kommit men jag är ganska säker på att fyran sänder serien...

2009-12-08 @ 11:05:40
URL: http://blog.tinytee.se
Postat av: SUR Å STEL

Det var det jävligaste - klockan 22.55 på fredagar går den.



Nu får jag sitta här och skämmas.

2009-12-08 @ 11:37:12
URL: http://frumsk.blogg.se/
Postat av: Niklas

Alexander Nilsson känns bara fejk, animerad och underlig. När det lider mot slutet i "Kniven mot strupen" står personalen på de ställen han "räddar" och ser frågande ut. Jag tycker att han är otäck.

2009-12-11 @ 14:46:58
URL: http://niklasblog.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0