KUNDSERVICE

Ringde SEB's avdelning för reseskydd, för att kolla om vi kunde får ersättning för den sköna förseningen vi hade på hemresan förra veckan. Fick prata med en kvinna som inte riktigt verkade gilla mig.

Hon: har du fått ett förseningsintyg?
Jag: ja.
Hon: har du det framför dig, så kan vi gå igenom allting på en gång?
Jag: nej, det är hemma, men jag minns flightnummer, tider osv så det är lugnt.
Hon: alltså, du måste ha pappret framför dig.
Jag: jo... jag förstår det, men jag minns som sagt informationen.
Hon: ring tillbaka när du sitter med pappret i handen.
Jag: men...
Hon: välkommen åter!

Kommentarer
Postat av: Shredder

Kick her ass, Seabass!

2009-08-26 @ 14:17:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0