WHY OH WHY!

När man är ute och spelar skivor stöter man på många typer av människor, och jag tänkte ta upp en speciell typ som jag nog aldrig kommer förstå mig på... De här snubbarna som kommer fram för att tala om vad man spelar.

Vad vill de att jag ska säga när jag precis lagt på nån dub på Madonnas "Everybody" och de kommer fram, knackar en på ryggen och säger "ah... Everybody med Madonna..." och sen bara står där som ett fån. Vill de ha en medalj? Vill de att jag ska stänga av musiken, plocka fram en mick och vråla ut "hallå allihopa!!!! den här killen visste vad det här är för låt - ge honom alla era pengar och ligg med honom allt vad ni kan för han är ett GENI!"

Jag vet väl för fan vad jag spelar, jag behöver ingen tomte som kommer fram och talar om det för mig.


Kommentarer
Postat av: Skinhead Barbiedoll

Asså.. folk gör sånt? :S

2009-04-17 @ 16:02:43
URL: http://thompikissandtell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0