Filmbrudar

På brunchen i söndags pratade vi en del om filmtjejer och killar som man tycker är snygga, och jag utlovade en lista... Det har inte varit lätt, och jag är inte alls nöjd, men nu ger jag upp och presenterar min lista över (förlåt Paris!) hotties & notties. Det är totalt omöjligt att rangordna dessa inbördes, så de är bara inkastade som jag kom på dom. Förmodligen har jag glömt hur många som helst, men jag försöker faktiskt arbeta (hrrrrrm) samtidigt som jag håller på med det här... :)

Jag kommer säkert ångra mig och vilja ändra, men nu får det vara som det är!


HOTTIES:


Scarlett Johansson - världen verkar vara delad i två läger vad det gäller Scarlett och hennes utseende. Själv tillhör jag det läger som säger "mmmmm... Scarlett..." med Homer Simpson-röst.  

Kate Hudson - sötare än socker, och hon har ju ärvt en hel del gener från sin lilla mamma. Lite spinkig, men det får väl gå.   

Katharine McPhee - det kommer bli mycket intressant att följa hennes filmkarriär...
 
Jessica Alba - enda anledningen att se skitrullarna Into The Blue och Honey. Inte helt dum i Sin City heller fastän hon typ är tecknad...  

Ellen Page - en sån där som det är svårt att sätta fingret på vad det är man gillar, men efter att ha sett Juno diggar jag henne stenhårt.  

Jessica Biel - Justin Timberlake... den lyckliga jäveln. Och Adam Sandler lär ha ordnat minst 46 omtagningar på tuttklämscenen i I Now Pronounce You Chuck & Larry...  

Jennifer Love Hewitt - har hållit snyggfortet i mer än 10 år och gör det fortfarande med bravur. Lite läbbiga cellulitbilder i tabloidpressen för nåt halvår sedan, men det är tydligen fixat nu.  

Mila Kunis - riktigt fin i That 70's Show, och ännu najsare i Forgetting Sarah Marshall. Har tydligen olika färg på ögonen, det är också lite coolt.  

Nadine Velazquez - som Catalina i My Name Is Earl är hon inte dum. Inte dum alls.   

Chelan Simmons - totalsmaskens i Kyle XY och det var ju inte med besvikelse man såg henne topless i Good Luck Chuck. Mer sånt!


NOTTIES:

Sarah Jessica Parker - i Mars Attacks får hon sitt huvud satt på en hundkropp och blir mer lik sig själv än någon gång tidigare. Väntade 40 år med att ta bort vårtan på hakan.  

Penelope Cruz - ser ut som en Picasso-tavla i fejan, allting sitter lite på trekvart. Sen att det som sitter lite på trekvart ser ut som skit gör inte saken bättre.  

Kirsten Dunst - en sån där tjej som dricker öl med fimpar i utan att blinka och som byter trosor en gång i veckan. Tänder som en räv. Nej tack.  

Cameron Diaz - vann VM i finnar för några år sedan och har bredare mun än Grodan Boll. Inte min grej för fem öre.  

Renée Zellweger - inte bara för att retas med OTGSS. Tycker hon ser ut som en blåsfisk korsad med Tom Prahl i fejan, det kan aldrig vara bra!


Vad tycker DU?!

Kommentarer
Postat av: Anna.

Tur att du inte sa Jennifer Love Hewitt på brunchen för då hade jag blivit riktigt upprörd. Jag är mållös.

2008-09-10 @ 20:48:38
Postat av: Tiny

oh, jag har nu imdb:at hon snyggingen som jag inte kom på vad hon hette i söndags. Från Crash och Mission Impossible II. Thandie Newton: newton3.jpg" rel="nofollow">http://www.wallpaperbase.com/wallpapers/celebs/thandienewton/thandienewton3.jpg

Annars måste jag hålla med herr Sur&Stel. Vackra donnor allihopa, Chelan Simmons är väl den som jag tycker är mest tveksam i så fall.

2008-09-10 @ 21:43:47
Postat av: Tiny

att man aldrig lär sig...

Länk som funkar: http://i35.tinypic.com/28ioxl2.jpg

2008-09-10 @ 21:46:52
Postat av: Anna.

Och jag håller inte med dig om Kirsten Dunst, hon är skitsnygg och vi vet ingenting om hennes trosvanor.



När kommer listan över manliga förmågor? Jag röstar på Wentworth Miller och Ola Rapace.

2008-09-10 @ 22:55:55
Postat av: Shredder

HAHA @ Sarah Jessica Parker.



Hon borde bli tillsammans med Ricky från den gamla rullen "Mask". (Som bland annat hade en av de värsta fulingarna genom tiderna; Cher, på rollistan)



http://www.fraterslibertas.com/mask003.jpeg





På hottie-listan skulle jag vilja lägga till Charlize Theron.



Anna:



Ola Rapace? Innan eller efter hans anabolarace?

2008-09-11 @ 07:53:07
Postat av: SUR Å STEL

Blä och blä för Kirsten... (se bild)



Och vad det gäller Rocky Dennis (från Mask) så jobbar han på vårt lager. Det är fan så likt att det är obehagligt!



Charlize, jag visste att det var nån jag missat.

Postat av: Shredder

Kirsten Dunst är fan ingen superbrud direkt. Sjuukt stort tandkött.



På nottie-listan vill jag lägga till Tara Reid.



Vilken katastrof den bruden är. Risiga jävla dunkar har hon också.



Sen så skyller jag min felskrivning (Ricky istället för Rocky) på feta fingrar, "i" och "o" ligger ju ändå bredvid varandra.

2008-09-11 @ 09:41:50
Postat av: Anna.

Shredder ang Ola, så var han finare innan han svullnade upp. Det ser märkligt ut när man vet hur senig han är annars. I Tusenbröder är han som finast med den lockiga pagen. Men jag såg honom i TV4s Nyhetsmorgon sitta och dissa varenda fråga han fick, han är cool men verkar väldigt speciell. Djupt konstnärlig och svår. Jag ska boka biljetter till att se honom på Dramaten nu snart, någon som vill följa med?

2008-09-11 @ 11:05:13
Postat av: Anna.

Fantastiska Kirsten i den fantastiska Miu Miu-kjolen.

Jag har svårt att tro att Love Hewitt någonsin skulle blivit erbjuden det jobbet. Dessutom sjunger hon som en stucken gris.

Postat av: OTGSS

Nä nu djävlar! Det här är för mycket att ta in. Jag ber om att få återkomma.



Ps... Mila Kunis gör sig bäst i Family Guy

2008-09-11 @ 11:24:21
Postat av: SUR Å STEL

Inte helt oväntat att Kirsten Drunkst ser bra ut på en bild där man inte ser hennes fejs... Och nu pratar jag om TJEJER, inte kjolar!

2008-09-11 @ 11:39:27
Postat av: Shredder

Mila Kunis är king. Vad hon än tar sig för.

2008-09-11 @ 11:53:39
Postat av: Anna.

Skaffa brillor, lysmask! Jag ser hennes ansikte alldeles utmärkt.

2008-09-11 @ 13:03:21
Postat av: Shredder

Chloë Sevigny...



Hottie or Nottie?



För övrigt så fattar jag inte ens hur Kirsten Dunst kan ens vara med i diskussionen?



Tvättäkta vider.

2008-09-11 @ 13:07:23
Postat av: SUR Å STEL

På en 19" skärm med 1280x1024 är hennes feja ungefär 1.5 cm i diameter - då försvinner liksom alla äckliga detaljer.



Chloe är i samma klass som Kirsten. Fram med åksjuketabletterna!

2008-09-11 @ 13:16:04
Postat av: Anna.

Vafalls!

Vad är dealen med er att salutera white trash-brudarna helt utan game i syntetkläder? Vi andra skulle ju kunna sälja oss till djävulen för att få Chloës och Kirstens garderober. Att vara snygg handlar väl för i hela friden inte bara om ansiktet!

Ääääh. Jag drar mig ur den här diskussionen. Hade jag en egen blogg nu skulle jag dundra ned en lista på attraktiva män à la Joaquin Phoenix. Densamme som är opererad för läpp-,käk- och gomspalt och knappast kvalificerar sig för Mr Teen America men som är ohyggligt vacker ändå.

2008-09-11 @ 13:30:00
Postat av: Shredder

Nu var det, såvitt jag vet, fysiskt skönhet vi diskuterade.



Babben Larsson skulle kunna dra på sig en miu miu-kjol och ändå se ut som en fet jävla kossa. Bara för att man har pengar att köpa sig fina kläder innebär INTE att man per definition blir en "vacker människa". Precis som att man bara för att man har ett par dunkar som de flesta brudar skulle döda för (eller megaballe om vi nu skall surra snubbar) inte blir världens mest "vackra människa".



Som jag förstår det snackar vi helt och hållet utseende, och då kvalar fan inte Kirsten Dunst in, miu miu-kjol eller inte.

2008-09-11 @ 13:40:34
Postat av: SUR Å STEL

AMEN.



På kill-listan ska såklart Christian Bale vara i topp. Man hör ju t om på namnet att han har en stor!

2008-09-11 @ 14:43:07
Postat av: OTGSS

Ack ack pöjkar, när ska ni inse att stil klass har med skönhet att göra?



Om vi ska prata Picasso så bör vi ta upp Sandra Oh. (Se bifogad länk)

Postat av: Shredder

Jag tänkte först skriva värsta utläggningen, men jag nöjer mig med att lägga in den här:



http://www.fresnobeehive.com/archives/upload/2007/07/kirsten-dunst-groucho-candids-00.jpg



Är det sådär stil och klass ser ut?



Och ja, Sandra Oh ser också ut som Rocky Dennis i Mask.

2008-09-11 @ 17:14:22
Postat av: Sara

Oj oj oj, här svallar känslorna!

Klart man stiger ett par snäpp på snygghetsskalan om man har tid, pengar och intresse att lägga ner på kläder, hår och smink. Men en riktig skönhet kan ju klä sig i säck och fortfarande vara the bomb.

2008-09-11 @ 17:27:30
Postat av: OTGSS

Shredder, kom igen nu. Jag förväntar mig mer utav dig. Jag skrev aldrig att Kirsten Dunst var het. Där emot påstår jag att stil och klass är nödvändiga attribut för att vara het.

2008-09-11 @ 20:02:31
Postat av: Shredder

Ja det har självklart med saken att göra OM man skall göra en helhetsbedömning. Nu är det inte det som är på tapeten. Nu var det enbart yttre attribut som var uppe för granskning.



Cyniskt? You bet'ya!



Bjuder på en bild med Tom Cruise som beundrar Christian Bale innan jag knoppar efter min all-nighter med c#.

Postat av: SUR Å STEL

HAHAHAHAHAHA!!! Veckans bild?!

2008-09-12 @ 08:52:19
Postat av: OTGSS

Det är klart vi pratar om en helhetsbedömning. För att citera författaren



"Kirsten Dunst - en sån där tjej som dricker öl med fimpar i utan att blinka och som byter trosor en gång i veckan"



Vad har det med yttre attribut att göra? Du kan inte försöka lura mig att yttre attribut inte påverkas av den allmänna uppfattning man har om personen i frågan.



Tom Cruise tycker jag inte är speciellt snygg, men hade jag inte varit medveten om hans sjukliga ideér och handlingar så skulle jag antagligen tycka att han inte var fullt så ful.



Likaså med Mr. Bale, som har enligt media (vad annars) påstås ha slagit sin syster efter det att hon krävde någon miljon. Det drar ner betyget.



Bifogar en riktigt karl, en levande legend som har varit död i 2 minuter(?). Det finns bara en person som har så mycket game så att han får fula tatueringar att bli snygga...



Damer och herrar jag ger er Dave Gahn från Depeche Mode!



Enjoy the silence.

Postat av: OTGSS

Va fan, Dave Gahan ska det vara...

2008-09-12 @ 11:01:33
Postat av: SUR Å STEL

Jag skrev faktiskt att hon hade tänder som en varg. Sådeså.



Dave är väl stilig, men han är ingen Bale. :)

2008-09-12 @ 11:49:51
Postat av: Shredder

Den här debatten kan fortsätta så länge som det finns liv på planeten.



Det handlar helt enkelt om personlig uppfattning, min personliga uppfattning är att det inte är snyggt att se ut som en sjaskig uteliggare med för stort tandkött. :)



Utöver det så tycker jag Benicio Del Toro är kungen. Om inte annat för att han har dunkat på Scarlett Johansson i en hotellhiss. Mannen är kung.



Och Tom Cruise... Kommentarer är väl överflödiga för den lille hoben.

2008-09-12 @ 12:26:01
Postat av: Shredder

Oh! Jag har kommit på en till hottie.



Amy Smart! C'est bon!

2008-09-12 @ 21:02:02
Postat av: SUR Å STEL

Bra där, Amy - X marks the spot!

Postat av: Shredder

Jag tror att hon bara ska ut och jogga och inte vill att det skall skava.



För övrigt hatar jag gais.

2008-09-15 @ 20:57:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0