Almost complete!

Igår dök paketet som gått via Island äntligen upp. Jag frågade ju hur fan de lyckats skriva IS istället för S som landskod, men avsändaren hävdade med en dåres envishet att man inte gjort det - så jag tog en närmare titt på fraktsedeln. Faktum är att de inte skrivit IS som landskod... De hade skrivit ICELAND. Med stora, fina, bokstäver stod det klart och tydligt: ICELAND.

Då är det väl inte så jävla konstigt att det landar på en svinkall ö med världens deppigaste folk istället för en halvkall stad med världens näst deppigaste människor?!

Nu väntar jag bara på mixern, måtte den komma idag... Det får nästan bli ett samtal till DHL för att jaga på dom lite. Men nej, det gick såklart inte. För paketet var skickat från DHL i Tyskland, men de ägs av tyska posten, så när paketet ankommer Sverige övergår det till "vanliga" posten... Så förmodligen är det framme om 2-3 veckor. Bollocks.

I helgen var vi förresten på årets andra kräftis och det var moget så det förslog. Klockan 23 - och nästintill spiknykter - gav vi oss av från urskogen längst ut i Norsborg, i riktning Åsen. Det var lite synd för festen hade potential, bara att den var i en 100 år gammal kåk i tre våningar och typ 25 rum gjorde en hel del. Att mitt lag (det tävlades självklart) gjorde tidernas sämsta framförande av en snapsvisa var inte heller fel. Men jag tror att de kunde festa loss alldeles utmärkt utan oss också - det såg iallafall ut så när vi gick...

Söndagen bjöd på brunch på Clarion tillsammans med ett skönt gäng, tyvärr så hade man gjort kraftiga (enligt oss, marginella enligt Clarion) nedskärningar i utbudet och även om det som fanns var kanongott så får det bli ett besök på Långbro Världshus nästa gång för att se om de kan ta över stafettpinnen. Jag föreslår brunch sista söndagen i varje månad hädanefter!
Under brunchen avhandlade vi också snygga skådisar, och eftersom jag inte kunde komma på min topp fem då så har jag för avsikt att presentera den här på bloggen under veckan. Då får ni se hur dålig smak jag har... Eller nåt.

Kommentarer
Postat av: Sara

Långbro har i alla fall ett grymt bra julbord så ska ni dit på brunch så ska jag med!

2008-09-09 @ 15:07:55
URL: http://supercan.wordpress.com/
Postat av: Shredder

Jag är med på månadsbrunch.



Först spritfet, sen brunchfet.



Good times.

2008-09-09 @ 16:42:38
Postat av: OTGSS

Här kommer min topp 5!



#1 - Renée Zellweger (back in the days)



nuff said!

2008-09-10 @ 10:56:21
Postat av: SUR Å STEL

ARE YOU MENTAL?!



Jag har svårt för tjejer som inte har några ögon.

2008-09-10 @ 11:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0