Vuxendagis!

Igår var det kaos på jobbet då en av våra allra uslaste och mest IQ-befriade säljare tyckte att hon hade blivit "bestulen" på en order värd 200.000 kronor... Givetvis var det inte så, utan det är helt enkelt hennes dåliga bearbetning av kunden som är orsaken att de valde att lägga ordern hos någon annan, och i det här fallet hamnade den hos lilla mig.

Först skickar hon ut ett argt mail till alla på företaget, som alla bara fnissar åt, och sedan kräver hon ett möte med säljchefen. Efter typ en kvarts mötestid stormar hon ut, gråtandes och skriker något ohörbart åt chefen.
Tar alla sina saker på bordet och röjer ner på golvet med full kraft. Sedan stegar hon iväg mot utgången och lyckas på något vänster ha ner halva innertaket rakt ned i backen med ett brak så att dammet yr. Sedan smäller hon igen dörren, hoppar in i sin bil och åker hem.

Sedan ringer hennes man och vill prata med chefen...

HERREGUD!!!

Kommentarer
Postat av: Anna.

och vissa kallar mig för drama queen.

2008-10-03 @ 10:57:01
Postat av: Shredder

Bästa bästa.



Nu när jag VAB'ar idag så kanske jag skall ta mig tid och photoshoppa dåren.

2008-10-03 @ 11:10:03
Postat av: Sara

Jösses, det där hade man velat se, låter ju som en bättre såpa! Undrar om hon kanske har liiite ångest idag.

2008-10-03 @ 14:29:15
Postat av: SUR Å STEL

Vi tyckte ju att hon borde få sparken, det är nämligen inte första gången. Men det räckte tydligen med att skriva ett mail med EN rad: "Jag ber om ursäkt för att mitt humör rann över idag .Det var inte menat till någon personligen."



Det tycker INTE vi andra...

2008-10-03 @ 14:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0