Nån random lördag

I lördags var det full fart hela dagen, jag vaknade 07.30 och kunde inte somna om så då blev det Fifa 09 i soffan i två timmar innan resten av huset vaknade. Efter det var jag iväg med P och spelade pingis i typ en och en halv timme innan jag och Tiny åkte hem till brorsan som fyllde år. Han och jag har ju en förkärlek för "roliga" t-shirts så det blev en sån här och det var ju givetvis succé. Sedan käkade vi lite och glodde på Polisskolan 4 (snacka om kvalitativ födelsedag - hoppas de visar den när jag fyller år!).

Lite senare på kvällen var det The Booze and Buzz Bonanza och givetvis gick man helt obesegrad i genom alla spel, helt överlägset. Jag toppade dessutom av det med att sjunga Singstar så att den vita Whitney Houston som fanns på 80-talet grät glädjetårar där uppe i himlen. Så vackert var det.

Roligast under kvällen var nog att "en viss" deltagare hade fel på både sin spelkontroll när vi spelade Fifa 09 och sin buzzer när vi spelade Buzz. Ingen annan hade minsta lilla problem.... Men det är klart, det var säkert en slump. :)

Vid 4-tiden var festfolket på väg hemåt och de andra i huset drog en lättnadens suck.

Kommentarer
Postat av: Anna.

Men har du ingen skam människa!

Om du menar lördag den 11:e oktober då jag besökte er hem,

"givetvis gick man helt obesegrad genom alla spel, överlägset".

Jag spöade ju dig. Äntligen i Pop Quiz, när Sara var förhindrad från att förgripa sig på mig! Jag öppnade en burk med whoop ass på dig!



Offentlig avbön tack, annars säger jag upp bekantskapen! I am the Buzz master of the universe.



Skäms!

2008-10-17 @ 22:07:30
Postat av: SUR Å STEL

Hahahaha, jag har väntat i tre dagar på att du ska skriva någon arg kommentar!



Så jag erkänner: jag kryddade kanske en aning.



I DEMAND A RE-MATCH!!!

2008-10-18 @ 11:13:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0