Cock! Balls!

Igår åkte jag och Tiny för att inhandla mattan vi spanat in i månader, och än en gång fick vi kastat i fejan att man aldrig, aldrig, aldrig ska fundera länge innan man köper nåt. Den var nämligen slut. Såklart. Det var nämligen en specialproduktion som de inte hade haft för avsikt att ha inne någon längre tid. Såklart.

Så vi tröstköpte en massa annat skit istället, men våra fötter kommer att vara kalla i fortsättningen också.

Hädanefter ska jag bara kasta upp kortet så fort jag ser något jag gillar. Direkt!

Kommentarer
Postat av: Julian D

Har funkat för mig hur länge som helst. Noll tanke är mitt system.



Förresten, kan jag låna 5500:-? jag har köpt en pingvin jag inte har någon nytta av.

2008-10-09 @ 13:42:23
Postat av: SUR Å STEL

Lätt, jag sätter in det på ditt konto i morgon.

2008-10-09 @ 16:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0