I morgon smäller det!

På söndagens visning var det 25 personer, och idag kom det 10. Tyvärr så var inte alla sugna på att köpa lägenheten, men nio starka skrev upp sig och i morgon förmiddag så verkar det som att budgivningen ska dra igång. Jag antar att jag inte behöver säga att jag är sjukt nervös?

Mäklaren trodde inte 1.3 skulle vara något problem, men man vet ju aldrig. Jag kommer inte bli nöjd om det blir mindre än vad mina grannar med deras konstigt planerade lägenheter fick... Förresten, är det fult att brandbomba en konkurrents lägenhet? Det kan det väl inte vara - inte när man kör med sånt fult spel som de gör: lika stor lägenhet, lägre avgift, nybyggt (2007) hus, TV & bredband ingår - och den har balkong... Utgångspris är dock 100 lax lägre än mitt. Vilka jävla idioter...

Nej, nu käkar vi taggtråd och syr ihop det här!

Kommentarer
Postat av: Anna.

nybyggt hus är inte alltid någon fördel, det är inte alla som vill ha det. Jag hade inte velat ha det.

2008-05-19 @ 22:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0