David Guetta och hela den biten

Vi inledde kvällen med att klämma några burgare på McDonalds i sällskap med lite "sköna" finska zigenare i 30-årsåldern utan tänder och gav oss sedan hem till P för klädbyte, rosé och uppladdning. Efter att ha sett Chris Pontius dricka hästsperma i Jackass 2 fick det vara nog och vi gav oss av mot Cafét.

Väl där så var det typ 200 man i kö som mest stod och brottades kring ett kravallstaket, men tack och lov så fick vi gå in en annan väg och det var ingen kö alls där. Inte heller någon kö var det till garderoben och efter en snabb lov runt stället så gick vi in i själva "balsalen" där SHM och Guetta skulle spela. PANG! sa det så var man dyblöt. Det var nämligen typ 50 grader varmt där inne, då lokalen förmodligen är gjord för 100-talet personer som sitter ner och inte 500 pers som dansar. Det tog väl en halvtimme eller så, sen hade P fått nog och drog. Jag stannade kvar själv, för jag tyckte inte att det var lika outhärdligt som han, och försökte göra det bästa av det.

Kortfattat kan man beskriva kvällen såhär:

Jag var äldst på stället, de tog 63 spänn för en 33cl flasköl, det var 50 grader varmt, fjortisar i stilettklackar krossade mina tår, bratsen var klädda som om de skulle ut på polarexpedition, Guetta körde "Love is Gone" i TJUGO minuter, hur man än stod, gick eller dansade så var det alltid nåt cp med svettig rygg som lutade sig mot en, folk körde "Seven Nation Army" som hejarklacksramsa i breaken...

Det låter kanske som om jag hade hur tråkigt som helst men faktum är att det spelades en del schyssta grejer och då gjorde jag mitt absolut bästa för att bara fokusera på musiken och det gick. Ibland. Dessutom så fick jag ju ett ypperligt tillfälle att bränna lite fläsk då min träning gått minst sagt på tomgång sedan jag kom hem från Trysil...

En del andra hade det inte lika bra som jag, fatta att ha degat 260 spänn och sen inte komma in för att vakterna säger att det är fullt... Då skulle iallafall jag gå BÄRSÄRK och riva det som går att riva. Tydligen så drabbade det ganska många igår - och det är fan inte okej.

Jag återkommer med ett eller två små filmklipp från kvällen!

Kommentarer
Postat av: järnkaninen

välkommen till livet! guetta är en bög!

2008-05-09 @ 23:29:51
Postat av: Anna.

Kul att höra fabler om att Nick Gadget dansar.
I'll believe it when I see it.

2008-05-10 @ 23:29:44
Postat av: Sara

låter som att jag inte behöver vara alltför ledsen över att jag la pengarna på annat..

2008-05-12 @ 08:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0