Ännu mer lägenhetstrams

Efter förra veckans fiasko med både budgivning och extravisning så ringde mäklaren till mig igår och sade att en tjej hört av sig och ville se lägenheten. Klockan 16.30 - samma dag... Så det var bara full fart hem, städa som en tok och 16.20 lämnade vi lägenheten. Utanför stod det en tjej i 20-årsåldern tillsammans med sina föräldrar och ytterligare en tjej. En halvtimme (jäääävligt lång halvtimme, får jag tillägga) senare ringde mäklaren upp igen och berättade att tjej nummer ett - hon med föräldrarna - inte verkade sådär superintresserad, men att det var "70-30" på att den andra tjejen ville slå till. Hon ville dock, givetvis, sova på saken och lovade höra av sig idag före 13.00. Så nu måste man plågas igen!  

Idag blir det till att rålyssna Kiss, inför morgondagens konsert. Drog ner Alive I-IV och nu fläskar (nja) jag på här på kontoret. Det känns lite småroligt att kolla på ett band vars halva besättning är utbytt, och som inte släppt en bra skiva sedan... 1977? Men det lär ju bli tokröj ändå. Synd bara att medellängden på konserter är 1.95 - det är helt otroligt att man som kille strax över medellängd är dvärg varenda gång man går på konsert. Kanske får slita på mig ett par såna där platåpjuck som de hade i början av sin karriär, och ta Tiny på axlarna så hon också ser nåt.  

Just nu: VM i trumsolo, från 100.000 years.

Kommentarer
Postat av: Anna.

1982!
Creatures of the night.

Sen gick det bara utför. Mycket gitarrgnäll. Även om Lick it up ligger mig varmt om hjärtat. Vinnie the wizz är ju en pajas men ändå.

På min Pod går Unmasked från -80 på repeat. Shandii-ii. Jag är superladdad nu!

One tall guy soundsystem brukar vara till andras förtret på sådana tillställningar, men han kan alltid berätta vad som händer därframme.

2008-05-29 @ 10:15:05
Postat av: Shredder

KISS?

http://www.youtube.com/watch?v=vf79MCuQ8jM

Vilket jävla drag det kommer bli... :)

Lycka till (igen) med lgh-tramset!

2008-05-29 @ 15:06:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0