What-ever!

Den nya förmågan som börjat här, och som jag nämnde tidigare, inledde dagen med att först utbrista "mitt internet funkar inte!" Jag gillar verkligen folk som har ett EGET internet, det är grymt som faaa-aaan. Men jag ignorerade henne och fortsatte med mitt. Sedan kom hon inte in i vårt CRM-system, för användarnamnet "fungerade inte". Detta trots att det gjorde det förra veckan... Jag suckade och fortsatte återigen med mitt tjafs. När hon ylade om sitt internet för sådär sjätte sjunde gången, så gick jag över och kollade - och tror du inte att jag fixade "hennes" internet? Det tog ETT musklick. Helt otroligt, jag är värsta megahackern! Någon minut senare kom chefen över och hjälpte henne få till användarnamnet till CRM:en - alla FYRA bokstäverna. Och helt plötsligt så fungerade det igen!

Suck.

Funderade just över när jag var ute "på riktigt" sist, och det var ett bra tag sedan känns det som. Det får bli en tur förbi Esque på torsdag och kolla in Luciano som ska vara så jävla bra (läses lite halvsarkastiskt). Förmodligen blir man väl bara besviken, alla dessa upphypade jockeys är väldigt sällan ens i närheten av så bra som de sägs vara.
Men jag hoppas givetvis att han är så bra att himlen faller ner, regnbågar bara sprutar ur väggarna och folk röjer som om domedagen stod och knackade på dörren... 
Men jag vet inte när jag senast hörde en DJ som fick mig att känna "fy satan va grymt detta var!" Möjligen han den där som spelade på GK's övervåning 16/2, eller Joachim Garraud på Grodan - men då var jag tyvärr så full att jag inte minns hela kvällen. Sen sviker minnet. Dave Clarke på Stacys var ganska fett... tror jag?! Men det var väl 3-4 år sedan eller nåt, tiden går onekligen ganska fort.

Friska gärna upp mitt minne!

Det här klippet tycker jag var jävligt skönt. Lite skabbigare kläder och det skulle kunna vara världens grymmaste beatbox-uteliggare!

Kommentarer
Postat av: Anna.

Dave Clarke på Stacys var i april 2003. Jag vet det, för jag var nog den enda som var nykter därinne. Jag skulle vara på Huddinge sjukhus vid åttarycket för att ha den muntliga tentan i kirurgi. Sådan där där de vallar runt en på olika stationer och så får man låtsas att det är på riktigt, hur man ska skära, hur man ska gipsa, vad det för fel på den här lungröntgen. Då duger det inte att vara bakfull.

2008-03-18 @ 21:44:30
Postat av: SUR Å STEL

Ja, du ser... Det är svårt att komma ihåg. Men det måste ju vara NÅGOT bra de senaste fem åren som jag lyckats glömma bort!?

2008-03-19 @ 08:13:27
Postat av: Anna.

Jag har inte sett Tiga. Men på söndag blir det andra bullar.

2008-03-20 @ 00:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0