Tvångsbloggar

Efter en fyradagarshelg borde man ha en massa spännande att berätta, men icke. Det har inte hänt ett smack under helgen mer än att vi var ute och åt med mina föräldrar och spenderade en hel dag åt att kolla när Tuva-Luva, 2 och ett halvt, levde rövare hemma hos Tinys mamma och pappa.

Efter det och en städdag så var helgen slut.

Idag ska jag till Världens Ondaste Människa, tandhygienisten från helvetet... Förra gången jag var där fick jag skäll för att jag tandtrådar för lite, och trots att jag verkligen försökt komma ihåg så har jag nog inte blivit så mycket bättre på det. Så det lär bli precis som förra gången: först ett blodbad utan dess like och sen ont i munnen i ett par dagar. Men det kan å andra sidan inte bli värre än förr-förra gången jag var hos käftis, fast då hemma i Salem, och jag inte kunde äta på en vecka! Tandköttet var så svullet att jag grät när jag pratade... Hon såg ut som hon i Carrie när vi var klara, helt sjukt.

Nu börjar det dra ihop sig inför både Trysilresa och den allsvenska premiären, och det blir sjukt spännande att se om DIF hittar de två utlovade spelarna innan söndag - och ifall den norska pan pizzan gått över 300 kronor...

Själv tror jag stenhårt på torsk (förlust alltså, inte fisken - även om norrmännen har mycket sån) mot Norrköping. Givetvis avgör Felix Magro.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0