Tjejer jag är rädd för

- Tjocka tjejer utan tuttar
Bara tjocka tjejer är ofta riktigt, riktigt otäckt. Sen gör man det hela ännu mer skrämmande genom att ta bort tuttarna. Det är ju liksom anatomiskt fel - tjocka brudar ska ju ha såna där mormorstuttar som väger 5-6 kilo styck och hänger ner i armhålan - men likförbannat ser man dessa obehagliga människor lite här och där. Jag ryser ända in i själen av obehag.    

- Tjejer med skitkonstiga tatueringar
Okej om de har ett fett hakkors i pannan, då vet man: "hon är toknazist och älskar Adolf Hitler". Inga konstigheter. Men hur fan ska man tolka en massa krumelurer, planeter, glassar, djur och annat skit över precis hela kroppen?!    

- Tjejer med mer tandkött än en travhäst 
Måste jag verkligen motivera detta? Jag har aldrig varit inne på tidelag. Skaffa en läppförlängning!    

- Långa tjejer  
Här har man gått och blivit lite längre än den genomsnittlige killen, men till vilken nytta är det när det travar runt en massa bautabrudar och ser ner på en?! Om de nästan är lika långa som jag, då är det obehagligt. Är de längre, då är det riktigt riktigt skrämmande. Använder de dessutom högklackat - HJÄLP! Dessutom är de oftast svindryga.  

Kommentarer
Postat av: Anna

erm...kan det vara för att hon är ett barn som hon inte har några tuttar?
Hon kommer sannolikt att få en stor frodig barm i sinom tid, och så är balansen återställd.

2008-03-13 @ 13:51:08
Postat av: SUR Å STEL

Och den sista tjejen är ju bara en plansch, så hon finns ju inte.

2008-03-13 @ 15:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0