Skofetisch

Jag skulle kunna köpa ett par nya trainers om dagen. Lätt. Hade jag bara råd - och plats - så skulle jag göra det. Snygga, fula, coola och nördiga i en underbar kombination, så att man kan klä sitt humör. Igår var jag på Sneakersnstuff och kollade runt lite och förutom ett par snygga, men alldeles för mörka, We-jeans så hittade jag dessa badboys:


Jag hade ett par Air Safari förut (de ligger nog på vinden nu?!) som var lite mer diskreta, och jag gillar verkligen modellen - den är så tacky, men ändå så grym på något sätt. Tror inte att det blir något köp av dessa Kermit-muterade varianter, men jag ska helt klart hålla ett öga öppet efter Safari i fler färgsättningar. En sak som gjorde mig besviken på SNS var att de tagit bort Air Force 1-rummet. Okej att 25-årsjubileumet är slut, men att riva hela klabbet och ställa dit några keffa Dunks (var det väl?) kändes fattigt. Hoppas de gör något roligare där. Sen undrar jag lite över alla dessa fik som ska öppna inne i själva butikerna, funkar det verkligen? Fast det är klart, det är ju trots allt söder - stadsdelen där ingen jobbar och alla fikar oavbrutet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0