De gör det igen!

Jag skulle kunna göra det enkelt för mig och bara lägga till detta under tjejer jag är rädd för, men jag tror faktiskt att det förtjänar en helt egen post.  

Det är nämligen så att ännu en gång slår min käre arbetsgivare till med ett klockrent beslut. För fjortonde gången (eller nåt) så tar man in nån gratismänniska som arbetsförmedlingen, socialen eller vilka fan det nu är, skickat hit. Personen i fråga ska sitta och uppdatera vårt kundregister, men det blir det väl som vanligt inte mycket gjort eftersom de har en tendens att sluta efter några dagar. Vad det gäller detta exemplar så har hon till att börja med haft på sig samma kläder varje dag denna vecka, och det är kanske inte så konstigt eftersom även om verkar hon vara en dvärg mentalt så är hon en jätte i omfång och det där tältet hon har på sig är kanske det enda som hon ryms i... En annan intressant sak är att hon, trots att hon bara ska jobba 10-14 går på lunch vid 12. Borde man inte klara sig FYRA timmar utan mat? Speciellt när man ser ut som om man ätit färdigt... för resten av sitt liv.  

Jag tror hur som helst att jag aldrig varit med om en människa som tagit en halv förmiddag på sig för att lyckas logga in i Windows - trots att hon sitter med användarnamn och lösenord framför sig på en lapp.  

Detta kan bli en återkommande punkt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0