Blod & snor

Min batalj med tandis blev väl ungefär som förväntat, det rycktes, putsades, tandtrådades, spolades, härjades - och blöddes utav helvete. Jag har lite svårt att förstå att mina gaddar är i så tveksamt skick, men om hon nu säger det så är det väl så antar jag. Tydligen måste jag nu köpa både något bakteriedödande tjafs som jag ska skölja med varje dag - och specialborstar för att borsta mellan tänderna. Annars riskerar jag uppenbarligen att få såna här - och det vill jag ju verkligen inte!

När jag väl kom hem kände jag mig lite småsnorig och halvhängig, men givetvis sparade kroppen det bästa till sist. Efter typ 1.5 timmes sömn vaknar jag av något varmt klet som rinner över fejan på mig... Och nej, jag hade inte haft en ovanligt trevlig dröm och sovit stående på huvudet - jag hade tydligen snorat ner mig å det grövsta. Så jävla äckligt. Efter det fick jag gå upp en gång i timmen och snyta ut helt obscena mängder klet, jag tror fan det hade räckt för att täta en hel radhuslänga.

Så när man väl vaknade i morse var man ju givetvis extra utvilad. Och som lök på laxen hade kroppen fått den där lilla förkylningstendensen att blomma ut under natten så nu är det halsont och huvudvärk. Helt perfekt timing med tanke på Trysilresan i helgen. Jävla kroppjävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0