Show me your genitals!


Kommentarer
Postat av: Frida

HAHAHAHA

2008-06-16 @ 14:43:54
URL: http://kungkotte.blogg.se/
Postat av: chrizs

hej jag & min kompis ska till stockholm i morgon & tänkte om du hade tips på någon bra shoppingplats eller affär :D?

2008-06-16 @ 14:47:15
URL: http://chrizs.blogg.se/
Postat av: SUR Å STEL

Det är svårt att tipsa om affärer, men bara ni håller er på Drottninggatan så kan ni inte misslyckas!

2008-06-16 @ 14:53:37
Postat av: L

Hahah, underbart! Sällan jag skrattar för mig själv, framför datorn, tack för det! :D (All sympati ang midsommar, känner igen det där även om saker och ting brukar ordna upp sig till slut ändå, på trekvart sådär.)

2008-06-16 @ 19:53:03
Postat av: SUR Å STEL

L >> Var du i Kransen idag? Vi åkte med bilen upp mot Handlarn, och i ögonvrån såg det ut som du gick förbi - men jag var inte alls säker.

2008-06-16 @ 20:47:24
Postat av: Anna.

For real?



Jag kontrar med you wanna do what,

http://www.youtube.com/watch?v=fbGkxcY7YFU



Lite shoppingtips till små damer från Linköping, för jag är så oändligt snäll.



Götgatsbacken, från Slussen mot Medborgarplatsen. Monki, HM, American Apparel, Brunogallerian.

Gå vidare till Skatteskrapan och gallerian där.

Ta vänster in på Åsögatan (Sneakers n Stuff, Beyond Retro) och sen Nytorgsgatan till Bondegatan. Ta Bondegatan tillbaka mot Götgatan (Lisa Larson, Fifth Avenue Shoe Repair och massa annat gott). Ni kan om ni vill virra vidare i det som kallas SoFo, mellan Folkungagatan, Renstiernas gata och Götgatan, det är alltid trevligt.

2008-06-16 @ 22:04:27
Postat av: L

Jaharå, måste varit jag. Kransen, the place to be. På väg till intervju eller träning, förmodligen. :)

2008-06-16 @ 22:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0