Midsommarafton

Efter att ha blivit räddade i sista sekund av Shredder hamnade vi till slut på en midsommarfest som innehöll de flesta ingredienser man kan förvänta sig; sill (inte i min mun, men ändå), potatis, nubbe, grillning, dans runt majstång (första gången på 25 år för min del), öl, nubbe, rosé, fotbolls-EM på TV (som avbröts när förlängningen skulle börja eftersom värden ville köra Singstar... Hrrrm), en skön fransman, en dyngrak psykolog, massor av trevligt umgänge och så en fotbollsturnering.

Just den här turneringen var lite upphaussad på förhand och jag hade lagt ut rökridåerna för att slingra mig ur att behöva deltaga, men när jag väl såg den lilla planen och bollarna kom fram, så blev jag ju givetvis skitsugen.

Note to self: spela inte fotboll barfota när motståndarna har skor.



På det stora var det dock en kanondag som började vid 13-tiden med en Hof i solen på en veranda och avslutades vid 3-tiden med en grogg i en bubbelpool. Vi var mycket nöjda när vi somnade i natt och tackar, bugar, bockar och niger för en mycket trevlig midsommarafton till alla inblandade!

Nu blir det skitdum film på bio, men först Pizza Hut...

Kommentarer
Postat av: Anna.

Står inte tån åt helt fel håll så gör man inget åt tåfrakturer. Tejpa den som jag sa om du har ont. Det finns hopp om livet också, har jag nöjet att tillägga.

2008-06-25 @ 23:53:38
Postat av: Anna.

F ö borde jag börja ta betalt för min mottagningsverksamhet och eminenta insiderråd.

2008-06-25 @ 23:54:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0