Wierdo of the week

I morse på tvärbanan satt det en kvinna mitt emot mig. Hon skrev frenetiskt i ett anteckningsblock och jag blev ruggigt nyfiken och började tjuvläsa. Hennes handstil var helt vild och nästintill oläslig, men jag lyckades utröna att hon skrev någon sorts live-dagbok. Sida efter sida kladdades ner med text, och hon markerade noggrant datum och klockslag i höger hörn på varje sida.

Den enda sammanhängande mening jag lyckades läsa löd:

"Jag åker vattenskoter på räls, lina, det går fort".

Kommentarer
Postat av: OTGSS

Jag tror att Anna. syftade på den här videon: http://tinyurl.com/5h9mrz

2008-07-03 @ 12:17:37
Postat av: SUR Å STEL

Den var inte dum faktiskt!

2008-07-03 @ 14:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0