Nä, nu drar jag!

För några veckor sedan, när vi var på väg till Gryttjom för att bevittna Fågelns fallskärmshopp så passerade vi ett hus som var totalt övergivet och hade ytterdörren öppen. Vi blev nyfikna och klev in för att ta en närmare titt och fann ett hus som den som bott där verkade ha lämnat i stor hast. Det var fullt med gamla räkningar, kravbrev från både kronofogden och privata inkassoföretag med noteringar i blyerts av vad som verkade vara en gammal man. Han hade också samlat på sig varenda tidning han kom över, och lagt dessa i flyttkartonger. Det var allt från DN och UNT till Land och fisketidningar... Det man undrar är ju vad som hände, tröttnade han och bara drog? Eller tog han livet av sig? Dog han av naturliga orsaker? Eller flyttade han in hos familjen Björk tvärs över gatan?

Huset är iallafall kvar, och jag tänkte göra ett försök att sälja det. Utgångspriset är 1.250.000 - och det är ju rena vrakpriset...


Huset från utsidan med tuffa materialval - välkommen in!


Stor välkomnande hall


Fullt utrustat kök med matplats för sex personer


Badrum med badkar, stambytt och renoverat våren 2005


Mysigt gästrum/gillestuga med plats för både det ena och det andra


Sovrum med bra förvaringsmöjligheter och grandios utsikt


Utsikten

Kommentarer
Postat av: Anna.

i skojartagen idag.

2008-07-08 @ 11:38:54
Postat av: Anna.

Jag får 404 not found när jag försöker kommentera på "Filmtips", så nu gör jag det här istället.

Visst, problemet är bara att nu när jag har sett trailern, så har jag basicly redan också sett hela filmen. Det enda som inte framgår i trailern är hur filmen slutar, allt annat har man ju redan fått reda på. Jag hatar när de gör sådana där trailers.

2008-07-10 @ 10:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0