Som ett dåligt jävla skämt!

Igår var jag på Klockis för att kolla Rosenborg-DIF och förväntningarna var höga, det "räckte" med oavgjort för att skicka DIF vidare ut i Europa. Så här i efterhand vet jag inte vad som var sämst: den norska streamen, det Djurgårdska spelet eller den totala bristen på coaching från firma Prat-Paul och Siggi. Det var så sjukt dåligt i andra halvlek att man inte trodde det var sant. Total förnedring.

Efteråt gick jag och Shredder till East och drack svindyr öl - 62 spänn är fan inte okej för ett vanligt 40cl glas - och än en gång förvånas man över sin gubbiga kropp som lyckas bli bakis efter bara några öl. Det var fan rätt tungt att komma upp i morse och det blev t om en liten morgon-siesta på golvet i duschen.

Jag vet inte vad som är uslast - jag eller Djurgårn, men det är fan jämnt.

Kommentarer
Postat av: Shredder

Jag vet vad som var sämst.



Det som var sämst var Snubben som höll på att dra ned hela jävla projektorn på väg för att köpa mer bira.



Känns som om han hade kunnat skita i de sista ölen.



Übersämst var ju givetvis Johannesson och den mentalt retarderade Iversen.



62 spänn är ingenting jämfört med 10 pund för en 33'a stella artois.

2008-08-29 @ 13:23:20
Postat av: Julian D

Allt är billigt på Ibiza. Just nu reas för övrigt min själ ut för 1200:-. Men då erbjuder jag också ett stycke självkänsla, 2 gram insikt och varför inte: 100% av min personlighet.



Att gnälla på dyr öl på EAST känns så 2002.

2008-09-01 @ 06:13:01
Postat av: SUR Å STEL

Jag är nog mest sur över att ingen av Easts barpersonal kände igen mig och gav mig specialpris - jag har ju trots allt spelat där TVÅ gånger... Eeeeh.

2008-09-01 @ 08:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0