Begåvningsreserven

Igår var vi på McDonalds på lunchen. Dumt, jag vet, men Thomas hade med sig sin fyraåriga dotter och då skulle det tydligen vara så. Normalt sett så brukar jag inte krångla, men nu var kön så kort och dessutom hade de inte den burgare jag ville ha så då tog jag den utan lök eftersom de ändå skulle göra dom från scratch så att säga. Först och främst fick jag veta att det skulle ta längre tid att göra min burgare utan lök, trots att de inte hade några färdiga. Okej, sa jag trots att det lät helt stört. Väntade ett par minuter och sedan gick jag till kassan och fick min burgare. Tog en tugga och fick massor av lök i munnen.  

Allvarligt talat: jag är fullt medveten om att det är McDonalds vi pratar om, och att man som gäst på McDonalds inte ska ha några som helst krav på varken service, maten eller något annat för den delen - men hur jävla svårt kan det vara? Det är EN ENDA SAK som de behöver komma ihåg, och det går tydligen inte. Helt otroligt. Behöver jag tillägga att jag beställde Fanta men fick Cola?

Förmodligen inte.

Kommentarer
Postat av: Bäzz

Björnes magasin? Bra eller dåligt barnprogram? Ha det guld!

2008-08-27 @ 10:37:32
URL: http://bigbazz.blogg.se/
Postat av: SUR Å STEL

Kan inte alla som är inne och kommenterar för att få trafik till sin egna pissblogg bara DÖ DÖ DÖ DÖ DÖ?!

2008-08-27 @ 11:29:31
Postat av: Shredder

"Ha det guld!"??



Ha det kuk för fan.

2008-08-27 @ 13:10:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0